Unia Europejska
Program Innowacyjna Gospodarka
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Władza Wdrażająca Programy Europejskie
Dnia 30.04.2013
Zakończono ostatni etap (VI) polegający na stworzeniu modułu systemu wspomagającego gospodarkę magazynową oraz logistyczną (cz. II) oraz przeprowadzenie wewnętrznej integracji systemu z podmiotami zewnętrznymi.
Dnia 28.02.2013
Zakończono wdrożenie V Etapu, w czasie którego zakupiono skanery kodów kreskowych, drukarki kodów kreskowych oraz stworzono moduł systemu wspomagającego gospodarkę magazynową oraz logistyczną (cz. I) oraz stworzono moduł systemu wspomagającego obsługę księgową i administracyjną zamówień.
Dnia 31.08.2012 r.
Zakończono wdrożenie Etapu IV, w czasie którego wykonano moduły współpracujące z sieciami hurtowni i sklepów, tj. DT Edytor oraz DT Transport. Do zakupionych urządzeń mobilnych stworzono moduł sprzedaży mobilnej DT Mobile.
Dnia 31.03.2012 r.
Zakończono wdrożenie Etapu III, w którym zakupiono i skonfigurowano system monitorowania oraz zabezpieczenia serwera.
Dnia 31.01.2012 r.
Zakończono wdrożenie Etapu II, w którym zakupiono:
-
Serwer
-
Drukarki
-
Komputery lokalne
-
Oprogramowanie firmy Comarch – Optima
-
Oprogramowanie firmy Microsoft – system + pakiet biurowy
Dnia 30.09.2011 r.
Zakończono wdrożenie Etapu I, na który składały się analiza i projektowanie systemu informatycznego firmy.
Dnia 1.08.2011 r.
Rozpoczęliśmy wdrożenie Projektu unijnego realizowanego w ramach: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu B2B”.
Firmą wdrażającą cały projekt jest Integrator Systemów Informatycznych Piotr Gajoszek.